Social media campagne CLIA

Social media campagne voor CLIA Nederland

CLIA is de overkoepelende vereniging voor de cruisebranche. Jaarlijks besteden ze in oktober tijdens Oktober Cruisemaand aandacht aan cruisen met als doel Nederlandse vakantiegangers te inspireren en stimuleren op cruisevakantie te gaan. In oktober 2015 was de slogan van de promotiecampagne ‘Love to Cruise’. Met de campagne wilden ze Nederlandse reizigers laten zien hoe verrassend een cruisevakantie is. De campagne liep van 1 t/m 31 oktober 2015. Ik ben benaderd voor de social media campagne en was sparringpartner van de projectmanager bij de uitvoering van alle activiteiten. In 2016 heb ik alleen geadviseerd over de online en social media aanpak.

social media campagne

Mijn werkzaamheden voor CLIA

  • Strategie voor de social media campagne.
  • Hulp bij de uitvoering van voorgestelde activiteiten waaronder:
    • Een contentkalender
    • Thunderclap actie met Nouncy
    • Facebook advertising
    • Social media monitoring
    • Inrichten van Google Analytics voor het meten van de campagne.
    • Sparringpartner voor alle online activiteiten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>