OPDRACHTGEVERS

Opdrachtgevers IM Social

Hieronder een overzicht met een paar van mijn (huidige) opdrachtgevers en een korte omschrijving van de werkzaamheden, die ik voor ze uitvoer of heb uitgevoerd. Wees vrij om ze te benaderen als je een referentie zoekt.

Huidige opdrachtgevers

Yoga en coach, februari 2017 tot heden
Loes is een gepassioneerde ondernemer met een missie: mensen gezond en gelukkig maken door middel van yoga en coaching. Om via haar website meer potentiële klanten bereiken, help ik met zoekmachine optimalisatie en content marketing.

GeM Training, juli 2016 tot heden
Hoe kan GeM Training beter gevonden worden via Google, zodat ze meer potentiële klanten kan bereiken? Na een grondige analyse van de website en social media platforms zijn de nodige (technische) verbeterpunten doorgevoerd om een goede basis te leggen voor SEO. Ook heb ik een werksessie WordPress en social media beheer verzorgd. Maandelijks onderhoud om met SEO-activiteiten en content de ranking op specifieke zoekwoorden goed te houden.

opdrachtgevers

Nils Kalf Schoenmaker aan het werk

Nils Kalf Schoenmaker, maart 2014 tot heden
Eigenaar Nils Kalf geholpen om beter gevonden te worden via Google, zodat hij meer klanten in zijn winkel krijgt. Werkzaamheden: social media analyse, social media plan, nieuwe WordPress website, SEO, content marketing, community management van Facebook en Instagram.

Beauticians, september 2014 tot heden
Eigenaar Tae Jung Groenendaal van schoonheidssalon Beauticians geadviseerd over marketingcommunicatie, het beter vindbaar maken van haar website via Google, content marketing, social media plan.

Ambition and Fashion, sinds april 2013
Social media advies gegeven en een actieplan opgezet om met social media de naamsbekendheid en online vindbaarheid te verbeteren. Activiteiten: online en social media analyse, opzetten en inrichten social media kanalen, social media integratie, redactie van webteksten en coaching in community management.

Wijngaard De Reeborghesch

Wijngaard De Reeborghesch, sinds 2011
Ik heb Henk Marmelstein gecoacht in communicatie via Twitter en Facebook. Nu bereikt hij op 76-jarige steeds meer wijnliefhebbers voor het proeven en kopen van de mooie wijnen van zijn wijngaard Wijngaard De Reeborghesch in de Achterhoek. Ook beheer van de WordPress site.

Opdrachtgevers korte projecten en campagnes

GOED PUNT | marketing & communicatie, mei tot oktober 2016 
opdrachtgeversVoor Expect Everything, een EU-jongerencampagne, heeft GOED PUNT | marketing & communicatie mij ingehuurd voor social media advies. Doel van de campagne is jongeren tussen 13 en 18 jaar te interesseren voor een carrière in de bètawetenschap: Science, Technology, Engineering of Math (STEM). Daarbij werken ze met nationale hubs van jonge redacteuren tot 18 jaar en organiseren diverse events. Werkzaamheden IM Social: strategie Nederlandse social media campagne.

Soundies, mei 2016
Voor de introductie van de “I feel good” energiereep van Soundies heb ik de social media presence voor Soundies geoptimaliseerd. Soundies is een mooi merk met een mooie purpose: wetenschappelijke inzichten vertaald naar goede, smakelijke, gezondheidsbevorderende producten. Werkzaamheden door M Social:

  • Facebook custom url geclaimd (wat ze maanden niet lukte)
  • Facebook en Twitter accounts geoptimaliseerd
  • Instagram account opgezet en de groei van de community een boost gegeven
  • Content advies en een format voor een publicatiekalender

CLIA Nederland
Love to Cruise IM Social

 

 

 


CLIA
 is de overkoepelende vereniging voor de cruisebranche. Ieder jaar besteden ze in oktober aandacht aan cruisen met als doel Nederlandse vakantiegangers te inspireren op cruisevakantie te gaan. De campagne liep ieder jaar van 1 t/m 31 oktober. In 2015 en 2016 heb ik geadviseerd over de online en social media strategie.

WRR, mei 2015
Workshop verzorgd voor een groep wetenschappers van de afdeling research van Wetenschappelijke Raad voor Regeringsbeleid (WRR). Doel van de workshop was hoe ze via social media research en listening relevante informatie kunnen verzamelen ten behoeve van hun onderzoeken en publicaties.

The-Chair.com, januari 2015
Haar en beauty platform The Chair.com bekend van Holland’s Next Top Model. Dagelijks bloggen zij over alle haar & beauty trends en het laatste nieuws. Opdracht aan IM Social: uitgebreide online en social media analyse.

Afri-Can Foundation, april 2013

I-Care padsDeze non-profit organisatie is bedenker van wasbaar maandverband (I-Care Pads). Om donateurs te werven werd ik door Chantal Heutink benaderd voor het bouwen van een Facebook campagne app om met digitale foto’s een 9.400 km waslijn creëren van Amsterdam naar Kenia. De app heb ik gerealiseerd met Shortstack.

 

Stichting Keurmerk Milieu, Veiligheid en Kwaliteit (KMVK), maart 2013 Bekend van de keurmerken Green Key en de Blauwe Vlag. Na een uitgebreide analyse van de online en social media activiteiten voor het management team een twee uur durende inspiratiesessie verzorgd over de kansen op online en social media gebied.